Blogger Widgets

December 14, 2013

Luukku 13 - Day 13

Lucianpäivän kunniaksi avasimme vihdoin rästiin jääneet luukut 9-13,
toisin sanoen Sarin,  Kristiinan, Teijan, Anjan ja Johannan paketit.

Mine: Tässä näitä paketteja nyt sit olis. Ei kun hommiin!
Mine: Onpa kyllä kivaa päästä taas pitkästä aikaa avaamaan paketteja.
Ren: Uskon sen. Flunssakin on vissiin parantunut?
Mine: Juu, ihan oun taas terve Q pukki! <3
Mitähän täältä paketista löytyy...
Mine: Ooohh! Piirakkapulikka!
Ren: Ei, kyllä se ihan kaulin taitaa olla. Siun käteen vaan aika iso kun nää on tehty kurrea silmällä pitäen.
Mine: Ja piparkakku-ukko! Saanko syödä sen, saanko? SAANKO?
Ren: Mä vähän luulen, että se on koristeeksi tarkoitettu. Mitä muuta siellä on? Ei oikein näy...
Ren: Ihana PUNAINEN virkattu kori ja pieni ruskea patalappu.
Mine: Kiitos näistä lahjoista!
Ren: Ootpas sää tänään kohtelias ku ihan kehottamatta muistit kiittää. :)
Mine: No pitää kato ku oon hei neito!
Mine: Kaunis Lucia-neito. Kaikkein kaunein... ja kaiken lisäksi nöyrin!
Valittu varta vasten tähän kunniatehtävään.
Ja nyt aion avata seuraavan paketin!
Ren: O_O
Ren: Top top top tykkänään... hetkinen!
Mine: ???
Mine: Riistit mun paketin? ;_;
Ren: Meinas mennä väärä paketti avaukseen. Hups. Tässä on tää oikea kymppiluukku.
Mine: Oj, herre gud, tässähän on päälläkin mukana jotain!
Ren: Juu, Kristiina oli näköjään laittanut siihen hieman lisäjuttuja oheen. :)
Mine: Tää näyttää jotenkin tutulta. Onks tääkin semmonen blondi haamu? Tällä on näköjään ihan oikeet siivetkin. Nyt mä hei hiffaan mitä sä koetit sillon viimeks selittää. Se on jonki sortin lokkihybridieläin...!
Ren: O___O;;;
Mine: Tällä kertaa pukilla/tontulla on vartalo, eikä se oo liiskaantunu auton alle. Mut hei...
Ren: No mitä nyt tällä kertaa...? >_<
Mine: Kato mikä ilme sillä on. Se saleen tietää et oon ollu tuhma... D:
Ren: Nii, kannattais olla kiltti kuule, läpi vuoden. Tontut tietää, ne kattoo ikkunasta.
Mine: Ikkunasta? Munki ikkunasta?! Tämmöset ukot kyylaa?!?! Ei hemmetti, mä en nuku enää ikinä! D:
Ren: ...heh, katokko kuule mitä siellä paketissa on, että päästään joskus etiäpäin.
Mine: Ohoo, lisää korvakoruja mulle, ja karkkia! NAM! Ja sit on lankaa neulomiseen, ja...
Ren: Näyttäs olevan oikeen Novitan lankaa. Se onki vissiin aika laadukasta kuulemma. :D
Mine: Kato muute miten pienesti tää kori on virkattu.
Ren: Oho, niinpäs onkin!
Mine: Tieks, mä mietin kuin pieni tää Tiina oikeen on, ku se virkkaa näin pientä. Onkohan se joku tonttu itsekin?
Ren: Eh... heh... ööö... niin, en tiedä... pientä on joo... :'D

Mine: Kiitos Tiina-tontulle näistä! Oon tosi kiitollinen ja nää on tosi hienoja!
(Älä tuu yöllä ikkunaan, joohan, mä lupaan olla kiltisti!)
Mine: Kenes paketti tää nyt sit on? Oliks tää se Teijan?
Ren: Joo, jos oon yhtään pysyny näistä kärryillä niin pitäs olla. Vähän vaikeeta kun nää numerot ei ihan mee oikeessa järjestyksessä... ;)
Ren: Ooo, siel on kurrelle polttopuita. Kurre varmasti ilahtuu näistä.
Mine: ...
Ren: No mitä nyt?
Mine: ...
Ren: Meinaatko että sulla on tuohta korvien välissä jo omasta takaa?
Mine: Shhht, nenässäs oli. Oon kuullu, että jos on tuhma niin saa risuja, mutta että puuklapeja?!
Ren: Joo, no sanoisin että sulla olis kyllä varaa parantaa... ;D
Mine: Lupaan, että oon täst edes tosi kiltti, joten pukki, tuo sitten jouluksi muutakin ku sytykkeitä, ookoo?
Mine: Nää kynttilät ei oo sit niiQ sarvet. Mullei vaan ollu näitä ku kaks.
Ren: Mistä sä oot noi muuten vetässy, noi näyttää tutuilta.
Mine: En mistään...!
Ren: Mine. 6_6
Mine: Kurren laatikosta kähvelsin... sori.
Ren: Jotenki näyttäis niinku niistä puuttuis jotain. :/
Mine Joo, ku kiinnitin niitä kiinni tähän Lucia-noitapäähineeseen ni niistä lähti sellaset rimpsut irti. Mut ne oli siniset, joten so what.
Ren: Mine, ei herranjestas! Ne oli itsenäisyyspäiväkynttilät viime vuodelta! Voi huoh sun kanssas. Kai sä ees laitoit ne helmikoristeet talteen, että voidaan liimata ne takas paikalleen tän jälkeen?
Mine: Ööö... 
Mine: AVATAAN SEURAAVA PAKETTI!
Ren: Mine...
Mine:  Hei kato, tääl on perhostaulu ja tämmönen naamio ja joku kukkanen ja seinävaate ja...!
Ren: Me sitten keskustellaan vielä tosta edellisestä. Saat auttaa ettimään ne puuttuvat palat.
Mine: No joo, on ne tuolla jossain. Mut hei, tärkee juttu... kerropas nyt rehellisesti...
Mine: Sopiiks tää mulle?
Ren: Kieltäydyn kommentoimasta. O_O
Mine: Vielä yks paketti. Paketti numero kolmetoista. Perjantai 13. päivän paketti. Saleen hyvä.
Mine: Tää on tullu Johannalta ja täs on just oikeen värinen (punainen!) samettipäälinen. Eli ei siis parempaa vois kukaan järjellinen olento toivoakaan. Tiiän jo heti, että sisältökin on samaa järkkymätöntä laatua. Näkeehän tästä, että Johannalla on hyvä maku ja...
Ren: Avaapas nyt jo se, kiitos. ;)
Mine: Mitä karvaiset silmäni näkevätkään? Mukeja! Täältä paljastuu oikein pari!
Mutta... onko ne mustavalkoiset... (eli väärän väriset)?
Mine: HAA! Mitä mä sanoin! Täydellistä, Mikä hillitty värikombinaatio! Tää valkonen ja musta oikeen korostaa tät ihanaa punasta tässä sydämessä!
Mine: Ja näit on 2kpl. Eli jos nää ei ois näin pienet, ni ryöväisin nää mulle ja Takille... Eikunsiis, Ernest ja se toinen voi juua näistä vaikka jouluglögit yhdessä. Minähän en enää vohki mitään, koska olen kiltti. Ei tarvi Tiinan tulla ikkunan taakse vahtimaan ja pukki tuo muutakin kuin halkoja, eikö vain.
Ren: Jos korjaat sitten tän jälkeen noi kynttilät, niin eiköhän pukki armahda tän kerran.
Mine: Tietty, selvä pyy. Mä olen kuin enkeli, paitsi että lokkisiivet puuttuu enkä kaki kenenkään päälle.
Ren: Ei enkelit kaki päälle...
Mine: Niin mutta lokit kakkii. Ja minä en.
Ren: No se on ainakin ihan positiivista sitten.
Ren: Kertaapas meille vielä mitä kaikkea tuli ja mitkä on tunnelmat nyt kun Lucianpäivä on kohta ohi ja vietetty.
Mine: No ihan kliffaa on kyl ollu. Taki autto mua koristelussa, mut se meni jo pois ku sitä alko jurppia, ku en antanu sen sytyttää näit kynttilöitä täs kruunussa. Oikeesti, hyi, steariinit ois valunu pitkin mun silkkisii hiuxii ja kuvitelkaa jos pehko ois vaiQ vahingos pelmahtanu palamaan!
Ren: No joo, no voin kuvitella että siitä ois jonki sortin paniikki syntynyt.
Mine: Täs on nää päivän antimet. Aika saalis.
Mine: Nyt heipat kaikille. Mä koetan mennä lepyttelee sitä Takia, et saan sen höynäytettyä ettimään ne kynttiläjutskat mun puolesta *kröhöm* ...siis pyydän sitä auttamaan etsimisessä. Kiitos paketeista ja nähään taas pian avaamisten merkeissä!
Ren: Kiitos myös minulta ja toivottavasti teillä oli oikein valoisa ja mukava Lucianpäivä!

1 comment:

  1. Ooh *_* Aina yhtä hauska Mine <33 Hah Mine puhuu asiaa ;DD ja Tiina-tonttu... vähäks nauroin XD

    ReplyDelete

日本語でもコメントを置いては大丈夫です。私は書くのが苦手ですが、大体分かりますよ〜! 質問があれば是非訊いてくださいね。 ^ ^

Suomeksikin saa tottakai kommentoida! (Jos jokin ihmetyttää, kysy ihmeessä.) :3

Ni kan lämna frågor eller kommentarer på svenska också. :D